dimarts, 26 d’agost del 2008

Io a Maçaners


Hola
Em dic Laura Ribera i el meu blog comença amb les vacances de l'estiu 2008
Aquest estiu he anat al Pirineu i ha anat d'excursió a unes fonts d'un lloc que es diu Gresolet, està al costat del Pedraforca, saveu quina muntanya es no?
El Pedraforca es una muntanya del pirineu de 2 mil i pico de metres i està just al costat del poble on vaig a estiuejar io, aquest poble, (barri de Saldes) es diu Maçaners o Massanes, està al Berguedar, mes o menx a una hora de Berga i io vaig allà des que vaig neixer!!

Espero que continueu mirant el meu blog!!

Laura Ribera

1 comentari:

Família Graells i Roca ha dit...

Eiiii Laura!!!

Per fi t'has decidit a publicar el teu propi bloc. L'enhorabona! Recollir idees, pensaments, propostes, anècdotes, vivències i altres aspectes del que veus cada dia al teu voltant. Serà una manera de tenir-los per als altres però també per a tu...

Benvinguda al club dels blocaires!!!